Gott nytt år!

Ja, nu är det snart nytt år. Jag har stora förhoppningar inför det nya året. Det kan liksom inte bli sämre än det som varit. Eller det kan det ju, men såna tankar kan jag inte ens tänka. Jag brukar inte vara så bra på det här med nyårslöften, och inte heller i år har jag avlagt några såna. Men däremot har jag önskat saker. En av dessa är att 2012 ska vara året då vi äntligen får gå en graviditet ut och få ett barn som lever. Jag säger äntligen, för det känns som det var oerhört längesedan jag var med om det. Jag är ju helt medveten om att det här hänt förut, jag har ju tre små juveler här hemma som bevis på det, men det känns på något konstigt sätt som om det inte har hänt. Som om vi bara har varit med om sena missfall. Konstiga känslor.

Jag önskar er, och oss, ett gott nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0