Snart eller senare

Vi har ju inte riktigt bestämt när vi vill börja försöka igen. Först tänkte vi att vi skulle vänta ett tag, typ ett halvår. Sen kändes det så himla länge att vänta till dess. Vi har ju redan väntat väldigt länge. Så då kortade vi, eller jag, ner det till ett par månader. Men det är ju också rätt länge... Så senaste budet är att vi kanske inte väntar alls. Men vi får se. Det beror ju lite på om min kropp kommer igång snabbt eller inte. Jag brukar känna av min ägglossning och jag är helt säker på att jag inte hade någon ägglossning den här gången i allafall, vilket ju inte är så konstigt. Men sen när den också funkar är det kanske bara att köra på. Eller nåt sånt. Vi får se. Jag både vill och inte vill sätta igång snabbt. Hjärtat vill på en gång, medan huvudet inser att det kanske vore bra att vänta. Vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0