1,5 cm lycka

Usch, vilken jobbig förmiddag, som jag dessutom var tvungen att tillbringa på skolan då vi hade ett obligatoriskt moment. Jag berättade för mina gruppkompisar om läget (ingen av dem visste sen tidigare att jag är gravid).

Men ultraljudet gick lysande! Det pickade på så fint och den inneboende hade växt ordentligt sen förra veckan. Dessutom var det samma kvinna som svarade i telefonen som gjorde ul:et på mig. Och nu hade hon läst min journal och det var självklart att jag hade på spec mvc att göra. Hon till och med föreslog att vi skulle boka in ytterligare ett ultraljud om 1½ vecka, så att det inte blir långt mellan ultraljuden (för sen har jag ett sen tidigare inbokat ytterligare 1½ vecka framåt). Då jag först protesterade och sa att jag kunde ringa om jag blev orolig så sa hon att om jag hade ett inbokat kanske jag skulle slippa bli orolig. Och det kändes skönt att hon sa så, för jag tror att det stämmer. Så måndag den 23 april är det dags för nästa ul. :-)

Det var betydligt lättare att gå tillbaka till skolan och slutför eftermiddagen efter att få den fina bekräftelsen.

Kommentarer
Postat av: JB

Underbart!!!Ha en fantastisk fredag!!!

Kramar



2012-04-13 @ 16:14:22
Postat av: L

Skönt!!! :-D



Och vad bra att du blev bra bemött då du var där! Nu får vi längta till den 23! ;-)



Njut av fredagen och mys med fina familjen!!



Kramar!

2012-04-13 @ 16:22:03
Postat av: B

Åh så skönt att höra! Kram igen! :-)

2012-04-13 @ 22:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0