Lugnet själv

Jag är hur lugn som helst inför vul:et i eftermiddag. Det är så konstigt att jag känner så att jag förvånas över mig själv. Hur kan jag vara lugn? Fast nervositeten kanske kommer när det närmar sig. 14.30 har jag fått tid. Så kanske är jag som ett asplöv där runt 14-tiden. Vi får se.

Jag tror att en del av min lugnhet kommer av att jag var på vårdcentralen igår, och träffade min läkare. Och hon frågade lite om hur jag kände mig. När jag beskrev mina symptom så sa hon att det var bra tecken, och hon kommenterade faktiskt att jag blivit en del bystigare. (Jag har fått byta till en större bh). Dessutom sa hon att det faktum att de såg en gulkropp förra gången var väldigt positivt. Det ökar chanserna ordentligt att det kommer att se bra ut idag. Det är ingen garanti, men chanserna är betydligt större än om de inte sett en gulkropp. (den läkare jag träffar är gynekolog också).

Så troligen är det hennes ord som gör att jag mår som jag gör.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till idag :)

2012-04-05 @ 09:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0