Nockad av illamående

Idag vill ni inte vara jag. Om ni inte tycker att det är grymt kul att må apilla så fort ni rör er. Eller sitter stilla. Eller till och med bara andas. Men jag tror inte att ni längtar efter såna känslor.

Jag trodde i min enfald att jag skulle klara mig med att må så där lite lagom illa. Men icke sa nicke. Idag vill jag helst ligga i sängen och stöna. Inte så att jag kräks, men ibland önskar jag att jag fick göra det så att det lättar.

Och inte har jag någon matlust heller. Jag brukar ju vara så himla hungrig när jag är gravid, men inte den här gången. Jag misstänker att det är Sertralinet som är boven. Ändrad aptit fanns med bland biverkningarna.

Så situationen är sån att jag mår illa. Jag vet att det blir bättre om jag äter. Jag klarar inte av att äta. Ni kan ju själva räkna ut resultatet av det...

Kommentarer
Postat av: L

Förlåt att jag småfnissar lite åt dig! Jag ser framför mig hur du går omkring med Pamela Anderson-bröst som bara vill sprängas samtidigt som du kräks överallt... Jag är nog lite trött... ;-)



Jag hoppas att illamåendet och dom onda brösten håller sig på en hanterbar nivå! Det är ju ett tecken på att någon växer därinne men det är ju inte kul för det!! Känner med dig! :-)



Kram!!

2012-04-10 @ 18:56:21
Postat av: JB

Det värsta är när man vill kräkas men inte kan. Hoppas det värsta illamåendet går över snart.

Kram på dig.

2012-04-11 @ 09:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0