Också sprutar ångesten igen

Igår och idag har jag inte känt mig lika gravid längre. Och idag rasade det bara hår från mig i duschen.... Det är sånt jag förknippar med missfall... Så nu grep oron och ångesten mig totalt igen. Tack och lov så fick jag en tid att komma på spec mvc kl 13 idag, men det är långt till dess. Sen hann jag bli arg på hon som svarade också, för hon ville först inte lyssna på att jag hörde dit, utan försökte hänvisa mig till gyn. Jag fick stå på mig och förklara att jag går hos en läkare på spec mvc och att jag inte bara var en vanlig orolig gravid, utan att jag har en bakgrund som faktiskt gör mig berättigad att vara orolig.

Kommentarer
Postat av: JB

Hoppas det gått bra för dig, vännen.

Kramar

2012-04-13 @ 11:16:09
Postat av: L

Vad jobbigt att måste bråka för att få komma in! Dom borde bara säga ; "Kom hit! Vi ordnar fram en tid!"



Jag hoppas verkligen att allt ser ut som det ska i eftermiddag och att lilhjärtat pickar på för fullt!! Jag tänker på er!!!



KRAM

2012-04-13 @ 11:19:11
Postat av: B

Åh vad jobbig, både oron och bemötandet. Massor med kramar från mig också!

2012-04-13 @ 11:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0