Första graviddrömmen

I natt drömde jag att jag var ett par veckor längre gången än jag är. Så plötsligt så ramlade bebisen bara ut... Den såg ut lite som en 6-7 cm lång E.T. Jag hade lite svårt att smälta att det hände, och framförallt kunde jag inte begripa hur den hade kunnat komma ut utan att det gjort ont.

Så jag tog med mig bebisen och gick upp till sovrummet. Där skulle jag ringa förlossningen eller spec mvc eller nåt. Men när jag kom upp dit så tyckte jag plötsligt att bebisen var större. Och såg mer mänsklig ut. Och medan jag satt och tittade på den så började den plötsligt att andas. Och varje gång jag vände bort blicken, och sen tittade tillbaka igen, så hade den vuxit mer. Tillslut låg det en tjej i storlek av typ 20-åring i sängen. Det förvirrade samtal jag sen ringde till sjukhuset blev "Ehh, jag fick missfall för 40 minuter sen. Och nu är hon stor som en 20-åring..."

Sen att tjejen var väldigt lik Daenerys Targaryen var säkert bara en slump. Även fast jag tittade på Game of thrones innan jag somnade.

Kommentarer
Postat av: cec

Mäh guuu vilken dröm!

Hjärnan är helt fantastisk. :)

2012-04-28 @ 18:45:45
URL: http://cilanpilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0