Dag 21

Det börjar bli lite spännande nu. Idag är jag på dag 21. Min normala cykel är på 25-26 dagar. Snart vet jag hur det gick den här gången. Om man räknar på det så är sannolikheten rätt stor att det även denna gång ska ta på första försöket. Av de gånger jag varit gravid har det tagit på första försöket vid 6 av tillfällena (missfall v8, Felix, missfall v5, missfall v5, Harry och Alfons), på andra försöket vid 2 tillfällen (Nellie, Milo) och på tredje försöket 1 gång (Minea). Det som visserligen försämrar oddsen är att jag gått ner så pass mycket i vikt på kort tid...

Jag känner lite pirr i brösten, men det kan vara vanligt "snart-kommer-mensen"-pirr. Men jag hoppas att det inte är det. Snart vet jag. Om några få dagar. Få, men långa dagar.

Jag önskar mig en snabbspolningsknapp i morgon på Alla Hjärtans Dag. Någon som kan fixa det?

Kommentarer
Postat av: L

Har du inte sett CLICK?? Inte bra med snabbspolningsknappar... ;-P



Jag håller tummarna!!! :-D

2012-02-13 @ 16:23:12
Postat av: JB

Ooo, så spännande! Kram

2012-02-14 @ 13:39:28
Postat av: B

Spännande! :-)

2012-02-14 @ 20:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0