Sakta men säkert...

...närmar jag mig tillståndet "redo". Jag har tappat ytterligare drygt ett kilo i vikt. Skönt! Mentalt börjar jag känna mig mer redo också. Har faktiskt börjat drömma om graviditeter. Även om nattens drömmar var oerhört jobbiga, inga bra graviditeter och mycket skumma fel på barnen, och en läkare som tyckte att ett barn inte var värt att leva så han tog livet av det utan att fråga mig..., så känns det ändå bra att jag har kommit så långt att jag kan se fram emot en graviditet igen.

I helgen är det troligtsvis dags att börja räkna dagar, så jag vet sen när ägglossningen kommer. Spännande!

Kommentarer
Postat av: L

Ah, vilka läskiga drömmar! :-(



Roligt att du ser fram emot en graviditet igen! Hoppas att det går bra att räkna... ;-)



Kram!

2012-01-20 @ 18:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0