BM-besök

Idag var jag till barnmorskan. Allt såg bara bra ut.

Vecka; 15+5
Vikt; +1kg sen förra gången (+3 kg totalt)
Blodtryck; 120/75
Hjärtljud; 165
Sf-mått; drygt 16 cm

Hon fick jaga den inneboende ett bra tag för att kunna höra hjärtljuden. H*n snurrade runt så där inne att så fort hon fångat hjärtljuden så försvann dem igen. Men så kände jag en spark och då försökte hon lyssna runt det området och då gick det att höra dem tillräckligt länge.

Sf-mått är inget som man brukar mäta i den här veckan, men hon tyckte bara att det var kul att kolla då det så tydligt syntes en bulle då jag la mig ner.

Nästa koll blir på tisdag nästa vecka, då det är dags för ett nytt ultraljud på spec mvc.

Kommentarer
Postat av: JB

Hihi, det verkar vara en liten vilding du har där inne.

Skönt att allt är bra.

Kramar

2012-06-04 @ 16:17:06
Postat av: L

Hoppas allt ser bra ut i morgon!! Tänker på er! :-)



Kram

2012-06-11 @ 21:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0