En aning panik och en gnutta ångest

På måndag är det dags för rutin-ul. Och jag panikar litegrann. Jag trodde nog att det skulle kännas bättre nu, med tanke på hur många ul jag gjort hittills, men det känns oerhört jobbigt ändå. Det är som att just rutin-ul:et är extra laddat för mig. Och det är ju inte så konstigt.

Så paniken och ångestkänningarna kommer och går. Än så länge har jag fått det att släppa genom att lägga mig ner och känna efter rörelser. Men i morgon är det jobb... (jag har varit ledig de sista fyra dagarna) Hur jag ska kunna lägga mig och vila för att känna rörelser när paniken kommer och jag är på jobbet, vet jag inte...

Jag skulle verkligen vilja kunna skruva fram tiden och få måndagen överstökad...

Kommentarer
Postat av: B

Förstår att det känns extra laddat, hoppas tiden går fort för dig nu. Kram!

2012-06-18 @ 22:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0