NU kan jag andas igen!

Det pickade på så fint i min mage. :-) Hjärta, magsäck, urinblåsa, hjärna och överläpp såg alla bra ut. Jag var mest fascinerad över att han kunde kolla överläppen och alltså konstatera att det inte finns någon läppspalt.

Dock sov krabaten och ville inte alls vara med på någon riktigt bra bild. Här är den bästa vi fick till. Huvudet syns lite från snedden till vänster på bilden. Vänster öra syns. Fattade jag det rätt så är de svarta fläckarna i magen hjärtat och magsäcken. Höger arm har krabaten nästan framför ansiktet, och vänster syns ovanför huvudet. En liten bit av vänster ben syns också, men det mesta av benen är utanför bilden.

Lill-krabaten!

Så nu kan jag andas igen! Barnmorskan som gjorde ultraljudet sa att han såg min ångest när jag kom in, och att det var skönt att se att det hade släppt när vi gick därifrån.

Och vi behöll dessutom dateringen från KUB-testet, då den är exaktare och dateringen idag bara avvek någon dag.

Kommentarer
Postat av: L

SEGER!!!!! :-D



Så skönt att allt såg bra ut!! Jag tycker det var en fin bild på pyret! ;-)



Kramar

2012-06-25 @ 14:33:27
Postat av: Sara

Underbart! Och såklart en Supersöt bäbis, det kan jag tydligt se! Massor av krama!

2012-06-25 @ 15:13:59
Postat av: Längtan

Jihhooo!!

SEGER SEGER SEGER!!

Underbart!!! Sån fin liten krabat du har i magen!



Stor kram!!!!

2012-06-25 @ 16:36:54
URL: http://vartanglabarn.blogg.se/
Postat av: JB

Fantastiskt!!!:-)

Kramar!!!

2012-06-25 @ 16:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0