v18+0

Den inneboende beräknas vara ca 20 cm lång nu. Fascinerande.

Jag känner av ångesten till och från. De här kommande dagarna kommer nog att vara jobbiga. Sista dagarna innan domedagen... Det känns verkligen som om ultraljudet på måndag är avgörande. Lever den inneboende då, kommer allt att gå bra. Känns det som. Så nu försöker jag prata med Sprattlet och försöka övertyga h*n om att i allafall överleva till på måndag. För då kommer allt att lösa sig av sig själv sen. Skumt kanske, men så tänker jag. Och ser allt bra ut på måndag kommer jag troligen att berätta officiellt om den inneoende.

Jag är för övrigt sjukskriven från idag. Ångest + ryggont (av kassan) känns inte som en bra kombination, framförallt inte när jag är gravid. Så jag pratade med min chef i går, och sjukanmälde mig från idag. Det känns både bra och jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0