Vet du, mamma...

"Det är faktiskt så att snippan är alldeles för liten för att en bebis ska komma ut där i från!", berättade Minea för mig nu i kväll. "Bebisen måste komma ut på annat sätt".

Min förklaring att snippan blir större när bebisen ska komma ut, skrattade hon bara bort, som om jag vore knäpp...

För övrigt känner jag av ångesten till och från. Krypet i kroppen kommer och går. Jag berättade för min chef tidigare idag om hur jag mår, och jag ska ta en dag i taget nu framöver, tills ultraljudet är gjort. Han är beredd på att jag nog inte fixar många dagar till, och det känns bra att han är det.

Kommentarer
Postat av: L

Hahaha... Gullungen! ;-)



Jag tänker på er och hoppas att paniken ska hålla sig borta!!! Och jag ser fram emot att snusa bebis om några månader... :-)



Kramar!!!!!

2012-06-19 @ 21:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0