Illamående och så där småilsk

Så har det då kommit. Illamåendet. Jag är så där konstant åksjuk hela tiden, förutom när jag sitter helt stilla eller äter. Faktum är att jag nästan längtar efter att få kräkas, för då vet jag att det i allafall släpper ett tag.

När jag skulle hämta på förskolan idag, så hann jag bli riktigt arg på två bilister på vägen. En som ignorerade att jag kom från höger och gjorde sin vänstersväng så att jag fick tvärbromsa för att inte köra in i honom, och en som körde så långt in i rondellen när han väntade på sin tur, att jag inte kunde hålla yttervarv när jag skulle rakt fram. Jag är normalt inte hetlevrad på vägen. Irriterad kan jag bli, men jag brukar inte bli arg. Strax innan jag for hade jag också fått ett utbrott på en telefonförsäljare som ignorerade att de inte får ringa på mobiltelefonen (om jag inte lämnat ut det numret till dem, eller om jag redan är kund hos dem och de har ett liknande erbjudande, vilket jag inte gjort/är till/hos detta företag).

Och nu slog det mig plötsligt, att nu är den här - graviditetsilskan. Jag har en tendens att bli väldigt hetlevrad när jag är gravid. Då bråkar man inte ostraffat med mig! Så passa er! ;-)

Kommentarer
Postat av: L

Har du åksjukeband? Dom sägs ska vara kanonbra...



Kram!

2012-03-28 @ 12:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0