Lika ovetande som förut

Jag fick inte det svar jag ville ha på vul:et. Jag fick inga direkta svar alls. Hon kunde se hinnsäcken och gulkroppen. Det såg hon med vanligt ul. Och med vul-apparaten fick hon ingen bra bild, men tyckte att hon såg ett minifoster. Men det var för litet för att det skulle gå att se om det fanns hjärtverksamhet. Så jag har fått en ny tid för vul på torsdag.

Men jag känner mig inte så orolig. Jag känner mig gravid, "tung" i nedre delen av magen, ömma tunga bröst, ett illamående som kommer och går, och tröttare än vanligt (var tvungen att ta en power-nap på 40 minuter efter lunch idag).

Förhoppningsvis kan vi se något på torsdag istället.

Kommentarer
Postat av: L

Vad jobbigt att måsta vänta (tycker jag också!) men skönt att du känner dig gravid! :-)



Kram!

2012-03-30 @ 22:12:20
Postat av: L

Jag hoppas att allt går bra i morgon! Jag tänker på er!! :-)



KRAM

2012-04-04 @ 19:15:44
Postat av: B

Instämmer med L! Kram!

2012-04-04 @ 20:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0