Nervösare än nervösast

Imorgon är det dags för vul. Och jag är riktigt rädd. Eller egentligen är jag inte rädd, men det känns läskigt att komma tillbaka i lokalerna på spec mvc. Jag har varit på så många dåliga ultraljud där, att bara själva lokalerna skrämmer mig. Skulle det gå skulle jag be dem att få göra mitt vul i korridoren i stället. Eller... Ok, kanske inte. Tanken på att visa hela härligheten för alla som råkar passera, kändes mer läskigt än att vara inne i lokalerna på spec mvc...

Jag vill så gärna att allt ska vara bra och att det växer ett pyre med tickande hjärta och i rätt storlek i min mage. Men jag känner att jag inte vågar hoppas på riktigt. Jag försöker att inte låtsas om att jag är gravid, bara för att jag inte ska bli så ledsen ifall det inte ser bra ut.

Kommentarer
Postat av: B

Känner med dig och finns med dig i tanken hela dagen imorgon (och ikväll)! Kramar!

2012-03-29 @ 12:06:44
Postat av: L

Jag instämmer med B!



KRAM

2012-03-29 @ 17:32:31
Postat av: cec

Jag tänker på dig idag, och hoppas av hela mitt hjärta jag också. Kram!

2012-03-30 @ 09:03:21
URL: http://cilanpilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0