Pirr i magen

Igår eftermiddag ringde jag spec-mvc. De hade sagt att jag skulle höra av mig så fort jag testat positivt. Jag fick till och med lova att jag skulle höra av mig samma dag. Men varför jag skulle höra av mig så fort vet jag inte, då de ändå inte startar behandling förrän de sett ett pickande hjärta. Så om lite drygt två veckor ska jag dit, för ett jättetidigt ultraljud. Det känns skönt att få en så pass tidig bekräftelse på hur det ligger till. Oavsett om det då är bra eller dåliga nyheter.

Nu går jag mest runt med ett glatt pirr i magen. Jag vet inte om det är medicinen jag äter som påverkar, men jag känner mig egentligen bara glad. I princip ingen oro alls för hur det kommer att gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0