Som vanligt

Jag har lovat mig själv att inte låta graviditeten ta över den här gången. Jag fortsätter att träna ungefär som jag brukar och jag försöker att leva som vanligt. Det där med kaffet har jag slutat bort att försöka med. Det har i allafall inte gått hittills. Jag glömmer av mig hela tiden. Någonstans tror jag att jag försöker låta bli att fokusera så mycket på graviditeten just för att jag är så rädd att bli besviken igen. Att det ska skita sig den här gången också. Då är det bättre att försöka leva som vanligt. Och ta dagen som den kommer. Jag har inte ens full koll på vilken vecka och dag jag är i, jag måste räkna efter för att komma på det. Så livet forsätter som vanligt. I allafall fram till fredag nästa vecka. Då är det vul. Jag är så rädd att jag inte ens vågar tänka på det. Jag lever som vanligt också får vi se hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0