Spänningen är olidlig

Idag är det dag 26. Jag har ju normalt en cykel på 25-26 dagar (fast bara 24 förra månaden), men mensen lyser fortfarande med sin frånvaro. Kroppen skriker gravid, men testet i morse var negativt. Jag har tidigare fått positivt som tidigast redan på dag 23 och som senast på dag 28. Så det är bara att avvakta. Även om kroppen beter sig som om den vore gravid så litar jag inte riktigt på den. Den har lurat mig en gång tidigare... Då var jag helt säker på att jag var gravid, och eftersom vi just då inte gjorde aktiva försök så var det en lättnad när mensen sen kom, ett par dagar sent.

Så spänningen är olidlig. Jag har ännu inte bestämt när jag ska testa nästa gång. I fall inte mensen dyker upp alltså.

Kommentarer
Postat av: JB

Spännande, jag håller tummar å tår :-)

Kram

2012-03-13 @ 08:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0