Det skulle kunna vara...

...ett litet sprattel jag kände i morse. Jag har haft funderingar sista veckan på om det skulle kunna vara så, och nu i morse så blev jag nästan helt säker. Förhoppningsvis kan jag få känna det ofta nu framöver så jag slipper oroa mig så mycket.

För det är jobbigt nu. Jag är ju inne de veckor när man mår ganska bra i själva graviditeten, men det är också den del som jag då har som minst att haka upp mig på. Alltså minst saker som jag kan hitta som kan tyda på att allt fortfarande är bra. Dessutom går jag snart in i den vecka där det första av de barn vi förlorade dog...

Nytt ul på måndag. Det känns både bra och jobbigt.

Kommentarer
Postat av: JB

Underbart med sprattel i magen :)

Lycka till idag!



Kramar

2012-05-28 @ 10:08:39
Postat av: B

Instämmer med JB. Lycka till idag! Och härligt med sprattel - hoppas på mycket mer av sådant, både mysigt och lugnande :-) Kram!

2012-05-28 @ 11:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0