Mammakläder för hela slanten

Jag har senaste dagarna unnat mig en massa. Tre par mammabyxor, två par mammalinnen, en mammaklänning, en mammakjol och två par bh:ar. Mycket grejer blev det... Men välbehövligt alltihopa. Jag får inte på mig några av mina vanliga byxor längre. Eller jo, det gör jag, men det klämmer och är inte skönt. Lite lustigt är att mammakläder som jag köpt till de andra graviditeterna, de som blev missfall, nu inte passar. De är för stora... Så jag som tyckte att jag hade vad jag behövde i klädväg, fick vackert bege mig till affären för att hitta kläder att ha.

Men, men, nu är garderoben påfylld och jag borde klara mig ett tag.

I morgon är det KUB-test. Lite pirrigt är det. Men jag känner mig gravid så jag är inte så jätteorolig. Nu iallafall. Vi får väl se i morgon bitte...

Kommentarer
Postat av: L

Lycka till idag!! Jag tänker på er!

Kramar

2012-05-14 @ 08:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0