Mitt sätt att fira

Trots att jag faktiskt inte helt vågar lita på ännu, att det verkligen ska bli en bebis denna gång, så var jag bara tvungen att fira att allt såg bra ut på KUB-testet i måndags. Först blev det en kopp kaffe och en chokladkaka. En HEL chokladkaka.

Sen åkte jag och köpte ett babyskydd.

Japp, jag är knäpp! Jag erkänner.

Men halva priset är ändå halva priset. Och det var ju det vi redan bestämt att vi ville ha. Så nu står det ingömt i min garderob, vilket gör att kläderna knappt får plats... Men om det blir en bebis den här gången, så är det värt det. Och blir det inte så.... ja, då får vi väl sälja det.

Kommentarer
Postat av: B

Rätt inställning tycker jag! :-)

2012-05-17 @ 16:11:28
Postat av: Anna-Erika

Ha,ha det finns alltid en anledning till att få fira något så att man kan trycka i sig lite choklad....Själv ska jag ta mig ett glas vin och fira att jag är färdig med röjandet på nedervåningen. Du ser Erika det finns alltid något att fira :-) kram

2012-05-17 @ 19:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0