v11+2

Ultraljudet gick finfint. :-) Jag var en kvart tidig men fick komma in direkt ändå. Jag vågade inte kolla när hon satte ultraljudsapparaten mot min mage, utan hon fick säga till så fort hon såg hjärtljud. Då vågade jag titta.

Den inneboende är nu 4,5 cm från huvud till rumpa och det innebär v11+2. Enligt sista mens är jag 11+0, så det känns jättebra att ligga några dagar före. :-) Såg vi rätt har krabaten både två armar och två ben, och det är ju alltid bra. :-)

Jag fick tid för kub-testet måndag den 14:e, alltså om 1½ vecka. Skönt att det är kort även till nästa gång jag ska dit.

Nu ska jag fira med att unna mig lite efterrätt efter lunchen. Glass och chokladsås skulle sitta rätt fint. :-)

Kommentarer
Postat av: B

Härligt! :-)

2012-05-03 @ 12:06:11
Postat av: L

Fantastiskt!! :-D

Kram

2012-05-03 @ 12:09:07
Postat av: JB

Underbart!!!:-)

Kram

2012-05-03 @ 14:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0