Dagens bm-bseök

Usch, vad dålig jag är på att uppdatera... Ja,ja. Läget just nu är mest att jag har ont i fogarna, händerna och fötterna är svullna och jag misstänker starkt att bebisen har som mission att sparka av mig ett revben.
 
Idag var jag till m in bm. Allt såg bara bra ut.
 
Vecka 33+6
Vikt; +1 kg sen förra gången (+16 kg totalt)
Blodtryck; 120/75
Hb; 121
Socker; 5,4
Urin; u.a.
Fosterljud; 138 (första gången han faktiskt låg stilla och inte for runt som en galning när hon skulle mäta)
Sf-mått; 33
Fosterläge; huvud neråt men rörlig
 
Jag fick papperna som ska vara med till förlossningen, och papperet jag kan skriva en förlossningsplan på.  Nu känns det faktiskt som om det håller på att närma sig. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0