En sisådär 20 gånger

I natt har jag vänt på mig. Också har jag vänt på mig. Också har jag vänt på mig ännu fler gånger. Jag har inte bara vänt mig i sömnen utan jag har vaknat varje gång också. Jag har en misstanke om att det är mina fogar som ställt till det. Jag har ont och det är svårt att ligga bekvämt. Och trots att jag inte gjorde något igår som borde ha förvärrat något, så fick jag ändå mycket mer ont på kvällen än vad jag brukar ha. Och det är fortfarande värre... Fast jag minns detta från tidigare graviditeter, att det förvärrades plötsligt, för att sen ligga kvar på samma nivå ett tag, innan det sen kom en plötslig försämring igen. Jag hoppas verkligen att det dröjer länge innan det blir ännu värre, för nu är det nära att jag måste börja knapra smärtstillande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0