Skitdag...

Idag är jag gnällig igen... Ont i fogarna, ont i ryggen, händer som värker och som inte lyder mig. Fötter som är runda som fotbollar undertill och som gör ont att gå på, halsbränna, ständigt kissnödig. En bebis som envisas med att ligga på tvären i magen. Och tydligen är det roligaste som finns att sträcka på sig, vilket för till följd att jag tror att magen ska spricka i sidorna av trycket. Det gör ONT när han gör så.

Usch! Jag avskyr att vara gnällig! Idag är en sån dag jag verkligen skulle vilja slippa.

Kommentarer
Postat av: JB

Det är okej att gnälla när man är i ditt läge. Gnäll på du bra :) Snart blir allt bra, snart får du snusa bebis.
Kramar

2012-10-01 @ 13:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0